Roadshow Bahan Digital MBMMBI PPD Gua Musang

Pada 27.3.2016, Unit Media Inovasi Pendidikan BTPN dengan kerjasama PPD Gua Musang dan PKG Daerah Gua Musang telah mengadakan satu roadshow ...

Pada 27.3.2016, Unit Media Inovasi Pendidikan BTPN dengan kerjasama PPD Gua Musang dan PKG Daerah Gua Musang telah mengadakan satu roadshow berkenaan dengan penggunaan bahan digital MBMMBI edaran BTP KPM untuk kegunaan sekolah bagi sesi 2016. Acara ini bermula jam 2.30 petang bertempat di Bilik Seminar PKG Gua Musang dan dihadiri oleh 20 orang Ketua Panitia Bahasa Melayu Sekolah Rendah dan Guru Kanan Bahasa Sekolah Menengah yang terpilih. Pada acara ini pihak PKG dan BTPN telah memberikan input berkaitan dasar penggunaan CD MBMMBI untuk warga sekolah manakala pihak PPD/SISC+ memurnikan RPH untuk sesi PDP menggunakan bahan ini. Majlis selesai pada jam 4.30 petang diikuti dengan jamuan ringan. Jutaan terima kasih kepada semua yang hadir dan menjayakan acara kali ini.

 Pembukaan oleh PTP II PKG Gua Musang

Ucaptuma oleh En Zulkifli Zakaria, Pen Pengarah merangkap Ketua Unit Media Inovasi Pendidikan BTPN Kelantan

Penerangan dasar bahan digital MBMMBI oleh PTPII PKG Dabong

 Peserta yang hadir

 Ucapan Pen Pegawai PPD Gua Musang (Bahasa) En Hamzah

 Dif jemputan

Peserta mengaplikasikan penggunaan CD MBMMBI

 Penerangan RPH oleh SISC+ Bahasa PPD GM En Wan Amran

Bahan digital berjaya diinstal dalam laptop guru

COMMENTS

Name

AM,13,Dasar,4,EKSA,2,EPSA,2,ICT,26,Khidmat Bantu,10,Pembestarian,6,PKBB,5,PSS,16,slider,20,teklimat / bengkel / mesyuarat,8,Terkini,9,tutorial,2,Unit Komunikasi Korporat,15,VLE,3,
ltr
item
PKG Dabong: Roadshow Bahan Digital MBMMBI PPD Gua Musang
Roadshow Bahan Digital MBMMBI PPD Gua Musang
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXMkZ4VygWS3t0NbZny2A9XV2Po9Q1-QG2kaez9IEQJPrvKRrfHKWk1u0DUPVESh6svcO6YrdrcxONxVSJIPWPdY8W7K02qf5ZdJqZE5jt9Y5jE7fo1mdQvScR0BkIvVanGiQUHGsL_zox/s1600/DSC_7360.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXMkZ4VygWS3t0NbZny2A9XV2Po9Q1-QG2kaez9IEQJPrvKRrfHKWk1u0DUPVESh6svcO6YrdrcxONxVSJIPWPdY8W7K02qf5ZdJqZE5jt9Y5jE7fo1mdQvScR0BkIvVanGiQUHGsL_zox/s72-c/DSC_7360.JPG
PKG Dabong
https://pkgdabong.blogspot.com/2016/03/roadshow-mbmmbi-ppd-gua-musang.html
https://pkgdabong.blogspot.com/
https://pkgdabong.blogspot.com/
https://pkgdabong.blogspot.com/2016/03/roadshow-mbmmbi-ppd-gua-musang.html
true
4539066340809839682
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy